دسته‌بندی نشده

آشنایی با برخی از نکات مهم در خرید لباس سیسمونی نوزاد

آشنایی با برخی از نکات مهم در خرید لباس سیسمونی نوزاد

سیسمونی نوزاد :

یکی از مهمترین خریدهایی که شما برای سیسمونی نوزاد باید انجام دهید، خرید لباس می باشد. در واقع همانطور که می دانید شما در خرید هر یک از وسایل سیسمونی نوزاد باید به موارد بسیار مهمی توجه داشته باشید که برای خرید لباس های نوزاد هم باید به برخی از نکات ضروری دقت نمایید.

نکاتی در خرید لباس برای سیسمونی نوزاد :

زیبایی لباس سیسمونی نوزاد تنها نکته ای نمی باشد که شما باید به آن دقت داشته باشید، بلکه نکات بسیار مهم دیگری هم وجود دارد که آنها عبارت هستند از :

1. سایز لباس ها در سیسمونی نوزاد :

شما باید برای خرید سیسمونی نوزاد به خوبی سایز لباس های آنها را یاد بگیرید. یکی از نکاتی که در مورد سایز لباس نوزاد وجود دارد برندهای متفاوت آن می باشد. در واقع هر کشوری برند متفاوتی دارد و به همین دلیل سایز آنها هم متنوع است، بر همین اساس برچسبی را که روی لباس مشاهده کردید نشانگر سایز نوزاد نمی باشد. اگر شما به سایز آن لباس شک دارید بهتر است اندازه و سایز بزرگترین را خریداری کنید که چند ماه دیگر هم بتوان از آن استفاده نمود. آشنایی با انواع برندهای لباس نوزاد یکی از بهترین راهنمایی هایی می باشد که به شما می توانیم ارائه دهیم.

2. تعداد زیاد لباس نخرید :

از دیگر نکاتی که در خرید سیسمونی نوزاد اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود این است که شما تعداد لباس های خریداری خود را کمتر کنید. در واقع نوزاد هر ماه رشد زیادی دارد و شما لباسی را که در 4 ماهگی نوزاد به او می پوشاندید را دیگر نمی توانید در 6 ماهگی استفاده کنید. به همین دلیل کافی است که شما تنها دو الی سه دست لباس برای نوزاد خود برای سیسمونی خریداری کنید.

آشنایی با برخی از نکات مهم در خرید لباس سیسمونی نوزاد

3. توجه به جنس پارچه :

از جمله بهترین و با کیفیت ترین لباس که برای سیسمونی نوزاد خریداری می کنید، نوع نرم آن می باشد. در واقع نوزاد پوست بسیار حساسی دارد و به همین دلیل باید لباسی که بر تن دارد هم جنس نرمی داشته باشد تا موجب آزار پوست او نگردد. به طور معمول پارچه هایی که ارگانیک هستند گران تر می باشند، ولی باید بدانید که آنها کیفیت بسیار بهتری دارند و شما اگر یک الی دو دست از آنها را خریداری کنید برای شما هم از نظر کیفیت بسیار به صره است و هم برای پوست نوزاد حساسیت نمی آورد.

4. به عوض کردن پوشک هم دقت داشته باشید :

یکی از نکات مهم دیگری که در خرید لباس سیسمونی نوزاد اهمیت بسیاری دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که لباس نوزاد زیر دکمه داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را باز کنید و بتوانید پوشک نوزاد را تعویض کنید. همچنین زمان باز کردن لباس نوزاد از سر هم بسیار اهمیت دارد و باید شما زمان خرید لباس به این نکته توجه داشته باشید تا سر نوزاد اذیت نشود و شما هم به راحتی بتوانید لباس را از تن نوزاد درآورید. در صورتی که لباس های سرهمی یک بار کثیف شوند شما به راحتی می توانید آن را باز کنید و شستشو دهید.

5. شلوارها کمر کشی باشند :

بسیاری از والدین امکان دارد که برای خرید سیسمونی نوزاد تحریک شوند لباس های جین خریداری کنند، چرا که زیبایی آنها بسیار بیشتر است. اما باید بدانید که اگر شما شلوار جین برای نوزاد خود خریداری کنید امکان دارد به راحتی نتوانید آن را باز و بسته کنید، به همین دلیل بهتر است شلوارهای کشی را انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *